Tema: Re: policijos radarai
Autorius: ManXP
Data: 2010-07-22 19:27:49
O siaip tai draugas yra DVIGUBAS DEBILAS. Pirma, kad duoda kysi, antra, kad
negina savo interesu (jeigu jau toks ISITIKINES, kad yra TEISUS). Pvz mane
praejusia savaite sustabde mieste uz tamsius langus. Pasako stabdymo
priezasti, paduodu dokumentus, vyksta pokalbis:

MZP: Baustas uz langus?
Me: Aha, paskutini karta pries savaite.
MZP: Tai dabar paskirsiu maksimalia bauda
Me: Tai parasyk protokola, as pasirasysiu ir skirstomes
MZP: Gero kelio... (ir atiduoda dokumentus)

O esme tokia, kad draugas, nesenai isejes i tos tarnybos, buvo pasakes, kad
jeigu mieste ir sustabdys uz langus, tai 99% kad arba netures matuoklio (ir
bandys gasdint tiesiog), arba ta matuokli bus is kazkur paeme chalturai
daryt (tokiu atveju labai jau idomiai protokolas atrodytu, kai ekipazas,
teoriskai neturejes prietaiso, protokole irasytu ismatuota langu skaidruma).
Ir siaip ant kebabu as jiem niekad neduodu pinigu, visada moku oficialiai.