Tema: Re: policijos radarai
Autorius: Renookas
Data: 2010-07-22 17:38:24
zinai man ta bauda siuo atveju px, tik abydna kad nevirsijau greicio o tik
prisistabdziau per velai, t.y. stabdziau nuo zenklo o ne pries zenkla.
Taisykles zinom, ner cia ko gincytis, kaltas ir del to nei pykstu kad pagavo
nei priekaistu jiem turiu. Tik budai sakyciau nu i nx

nu bet ble priprates as prie to kad mentai uz kampo pasistato - teisingai,
ner cia ko trukdyti eisma, priprates kad stengiasi nematomoj zonoj
atsistoti, nu bet ble kazkur listi i kruma ir ten netiketai priesais ratus
issokti kad net nesupratau kas cia vyksta, nu nesuprantu tokiu nesamoniu...
gerai, rupinasi eismo saugumu, sveikintina, bet zinai as issigandes ten
galiu ir ji pervaziuoti.. sunku nupasakoti situacija, bet kai tau pries
ratus issoka kazkas is krumu tai man asocijuojasi su sernais tad refleksai
nori priversti nusukti vaira link kelkrascio kad nepervaziuoti jo, o siuo
atveju menta buciau nukirtes jei taip.. linkiu kada nors pamatyti tokia apt
situacija tai suprasi kur tas slykstumas..