Tema: Re: policijos radarai
Autorius: Renookas
Data: 2010-07-22 15:46:11
nzn, raseiniu rajone tai sunervino mane nerealiai... ikliuvau uz greicio
virsijima, bet ne uz tai pikta (tusciam kaime kur nei gyvos dvasios apart
dvieju pilku, net ne zaliu kazkokiu pralekiau 65km/h, tiksliau pagavo
kazkuriuo momentu mazinant greiti, nes susimazinau as ji  iki leistino bet
uz zenklo, todel net nesigincijau). Pikciausia kad PIGmentai axujieline
visiskai... vienas i kruma ilindes su lazdele ir radaru, kitas uz 50m nuo
kelio uz pastato masina paslepes. tiesiai sviesiai nx norejosi pasiusti. Px
man ta bauda 100 Lt, susimokesiu, ner problemos del to. Bet kai vaizuoji ir
tau skersai kelio PIGsernas su lazdele is krumo issiridena tai nu i nx...
net ne salia krumo bet krume ilindes..