Tema: Re: bankas kitam asmeniui isdave mano kortele
Autorius: Dragon
Data: 2010-05-31 23:03:00
Linai, tu teisus kaip visada, tikrai.
Bet TAS bankas yra tikras bardakas. Nepasakosiu n istoriju, nutikusiu su juo
per 10 metu, bet paskutinio menesio bajeriai: kas diena nurasomi
"delspinigiai" nuo saskaitos ir taip puse menesio (tik po tiek laiko
perziurejau israsa). Ju neturejo buti. Tai buvo ivardina kaip "sistemos
klaida". Cia normalu? Kas valdo ta banka zmones ar lievos sistemos darancios
nesamones? Tai vyksta PASTOVIAI (gal man nesiseka...)