Tema: Re: bankas kitam asmeniui isdave mano kortele
Autorius: Volcano
Data: 2010-05-26 23:59:43
galiu klausima, kurioj vietoj "zmogiskojo faktoriaus klaida" atsizvelgiant i
tai kad, pirmas niuansas - 2vnt mano korteles pagaminta ir antras niuansas,
kortele atiduodama visiskai svetimam zmogui.
nu sorry, cia pachmielingo darbuotojo uzsimiegojusio klaida, nepavadinciau.
p.s
Kentes kas? tikriausia kas isdave kortele.  (ir mokamuju korteliu
departamentas, del ko buvo pagaminti 2vnt)

Lina, siulai nueisti akis? :)
--
Volcano
skype: Volcano_lt