Tema: Re: bankas kitam asmeniui isdave mano kortele
Autorius: tOMZY
Data: 2010-05-27 10:32:11
Netiesa. Visa virtuon pasinaudot galima tik elektroniniu būdu. Nei
bankomate, nei kokioj parduotuvėj nepavyks, nes joje net nėra magnetinės
juostelės. Kadangi kortelė prie to žmogaus banko sistemos nebuvo prijungta,
tai net persivest pinigų į savo sąskaitą negalėjo. Vienintelis variantas,
kaip galėjai prarast pinigų – jei virtuon sąskaitoj pastoviai laikai pinigų
(neprotinga), o tas žmogus būtų kortele pasinaudojęs pirkdamas internetu.
Bet tavo situacijoj aš irgi būčiau susinervinęs, ir pro pirštu į tai
nežiūrėčiau. Iš principo bent banką pakeisčiau.