Tema: Re: bankas kitam asmeniui isdave mano kortele
Autorius: Cube
Data: 2010-05-27 00:27:01
Volcano wrote:
> galiu klausima, kurioj vietoj "zmogiskojo faktoriaus klaida" atsizvelgiant i
> tai kad, pirmas niuansas - 2vnt mano korteles pagaminta ir antras niuansas,
> kortele atiduodama visiskai svetimam zmogui.
> nu sorry, cia pachmielingo darbuotojo uzsimiegojusio klaida, nepavadinciau.

Va cia tai pritariu, daug cia buna noru "padulkinti" uz menkniekius, bet
cia tikrai rimtas dalykas, del kurio buvo galima skaudziai nukenteti.
Zinoma, jei "padulkinti" suprnati kaip gauti is to naudos sau -
greiciausiai nepavyks, bet jei tiesiog nori, kad butu nubaustas bankas -
gali buti. Parasyk skunda Lietuvos bankui www.lb.lt - jis yra bankus
kontroliuojanti institucija, galbut pritaikys kokias nors sankcijas.
Taip pat, kaip jau mineta, gali parasyti duomenu apsaugos inspekcijai
www.ada.lt.