Tema: Re: bankas kitam asmeniui isdave mano kortele
Autorius: Volcano
Data: 2010-05-27 12:20:45
kortele buvo atnaujina (tad aktivuota nuo seno, t.y. naudotis is karto
galima buvo paemus.)
taip korteleja pastoviai laikau kazkokia pinigu suma, nes tam yra poreikis.
(protinga neprotinga kitas klausimas)
pasinaudoti galima kortele virtualioje ardveja, galima su ja nusipirkti
preke is internet shop (tam uztena tu duomenu kuriuos gavos tas zmogus, nr,
vardas pavarde, adresas ir t.t., (3skaimenu kodas), ar po truputi pinigu kas
menesi nuiimineti pinigus, uz kazkokias paslaugas. (nepastebeciau net to ,
nes patoviai vaiksto ivairios sumos pinigu joje).
Tad sorry, norint ir mokant galima butu pasinaudoti mano pinigais ir as is
esmes net nepastebeciau (o gal ir pastebeciau).
Zmogus is kupiskio, pasake svetimu pinigu nereikia, ciotkas vaikis :)
paraseme pretenzija bankui, pasake menesio laike bus ats.
--
Volcano
skype: Volcano_lt