Tema: Re: Santazas
Autorius: Faktas
Data: 2009-01-28 14:08:03
o pats kokius?
nes ta vieta yra virs MANO buto?
tai kam nors idomu?
ir taip aisku, kad palepes bendrasavininku yra daugiau nei
zemiau esanciom aukste butu skaicius, todel bet kaip
dalinant jo plotas bus virs kazkieno kito buto (nes jis gyvena pirmam aukste).
jei turetu itakos pasakymas - čia gi virš MANO buto!
tai tada jam niekur nepriklauso? taip lyg nėra, jam priklauso proporcingai
kaip ir visiems nepriklausomai nuo to kokį plotą užima butai aukštu žemiau.
jis parodys kitokį planą, kur tau tik gabaliukas virs savo buto, kad būtų
galima laiptus padaryti ir dėl ko teismas turėtų ne pagal šitą padalint?