Tema: Re: Santazas
Autorius: tomuco
Data: 2009-01-27 15:29:28
blemba, reikia su kokiu nors teisininku pasikalbeti apie tais tai....
idomu kokie argumentai sugrojo, kad padalino butent taip.

"Doc" <neverland_aciunereikia_@takas.lt> wrote in message
Pagal protingumo kriterijus :) Šiaip aš asmeniškai nesusidūręs, bet vieno
mano turimo buto senamiestyje kaimynas turėjo identišką problemą, tai
kažkada buvau sutikęs, sakė teismas gan greitai padalino taip kaip jis
norėjo argumentuodamas +- tuo, kad užsispyrėlio nesutikimas pasidalinti
bendrą nuosavybę ir nustatyti naudojimosi ja tvarką yra niekuo nepagrįstas.