Tema: Re: Santazas
Autorius: prabegom
Data: 2009-01-27 17:17:20
Mes kalbam apie ta pati. Tik tu kalbi apie sutikimus, kada realiai tu
tvarkaisi atsidalinima is bendro turto. Tai va, tau tas briedis nesutinka, o
tu ji duodi i teisma. Teismas privales atidalinti pagal ta pati arch.
projekta, jei briedis nepateiks geresnio, saziningesnio.

Statybu leidimui dar reikes kaimynu sutikimo atlikti rekonstrukcija.