Tema: Re: Santazas
Autorius: tomuco
Data: 2009-01-27 14:13:12
ir...... kas toliau? nu pakeis ta toga ir kas toliau?
Mano tikslas yra virs mano buto esanciame palepes plote (nes is kaires ir
desines jau yra irengtos palepes) isirengi palepe ir padaryti joje
gyvenamasias patalpas. Kad tai galeciau daryti, man reikia visos palepes
berndrasavininku, kuriu yra 18 zmoniu rastisko sutikimo. 17 sutikimu as jau
turiu. Liko tas vienas. O be jo, as negaliu nieko daryti. Nes palepe dabar
yra visu. Ir jis, tas kuri neduoda paraso, sako, kad to paraso ir neduos,
jei as nepirksiu jo dalies. Mol nusipirk jam priklausancios palepes dali ir
jis tada netyures jokiu pretenziju, nes nebebus jau tos palepes
bendrasavininkas. O jei nepirksiu, tai sutikimo jis neduos. Nes galbut jis
kazkada nores toje vietoje isirengi plota. O teises i ta palepes plota yra
vienodos visiems palepes bendrasavininkams.