Tema: Re: valstybiniu istaigu paslaugu kainos
Autorius: gopas
Data: 2010-04-03 00:37:51
isvis kam ta kopija tau dare?

as pries kelias savaites paso keist nuejau...viska supilde, bla bla. vietoj apmokejau kortele.
sumokejau uz pasa ir kortele 180lt ar kiek ten ir dar uz tai kad mokejau kortele, sumokejau 6,6lt atrodo.
nesinorejo gincytis, bet siaip cia ziauri nesamone yra...

dar vienas atvejis, pries naujus emiausi verslo liudijima, vmi pasiunte susimoket per banka, nuejau i nord/lb rodos,
uz pavedima paeme irgi kazkas apie 6lt.

taip kad tavo tie 5,6lt greiciau yra uz imokejima pinigu, o ne uz paso kopija.