Tema: Re: valstybiniu istaigu paslaugu kainos
Autorius: Vasaris
Data: 2010-04-02 21:43:08
"lietus" <lietus@gmail.com> wrote in message news:hp5cpf$fq3$1@trimpas.omnitel.net...
> na cia man reikejo pasa keistis, sako jei neskubi tai susimoki 80LT i
> kasa ir gristi pas mus. Nueinu i kasa, paduodu pasa, o kasininke sako
> 85.6LT, ir grazina man pasa ir jo kopija.
> Tai supratau kad uz paso kopija susimokejau 5.6LT
> man atrodo kad siu paslaugu kainos buvo nustatytos pries 10m taip ir
> nesikeite iki siol.O dabar siu paslaugu kaina nukrito 10kartu, bet kam
> jas perskaiciuoti...

Sumokėjai už paslaugą! :-) Juk reikėjo kasininkei mokintis, kaip su aparatu kopijas darytis, gal net kvalifikaciją kokiuose kursuose kėlė!

Jei rimtai - klausinėt su olimpine ramybe ir kabinėtis prie situacijos. Nes jau ant tiek situacija sunaglėjo, kad pvz.: reikia poliklinikoje priminti, kad yra kompensuojami vaistai ir gydytojui patarti "tai gal pagal ligos kodą ir gydymo planą galime kompensuojamus parašyt"?