Tema: Re: valstybiniu istaigu paslaugu kainos
Autorius: lietus
Data: 2010-04-02 21:24:47
na cia man reikejo pasa keistis, sako jei neskubi tai susimoki 80LT i
kasa ir gristi pas mus. Nueinu i kasa, paduodu pasa, o kasininke sako
85.6LT, ir grazina man pasa ir jo kopija.
Tai supratau kad uz paso kopija susimokejau 5.6LT
man atrodo kad siu paslaugu kainos buvo nustatytos pries 10m taip ir
nesikeite iki siol.O dabar siu paslaugu kaina nukrito 10kartu, bet kam
jas perskaiciuoti...