Tema: Re: valstybiniu istaigu paslaugu kainos
Autorius: Vasaris
Data: 2010-04-03 00:03:57
"lietus" <netikrasmeilas@gmail.com> wrote in message news:hp5hk3$kkr$1@trimpas.omnitel.net...
> Tik man idomu, ar cia man vienam tik taip keistai didele kaina pasirode
> ar ir kitiems zmones buvo tai uzkliuve, tik visi nekreipia i tai demesio
> ir priima taip kaip naturalu mokesti...
> Juk zmones su sita problema susiduria kiekviena diena

Teisingai, taip ir yra. Na mokslas teigia, kad iki 80% tavo veiksmų yra vykdomi automatiškai, nesusimąstant. Belieka Pavlovo ir kitais biheivioristiniais metodais suformuoti tinkamas reakcijas ir gauti pelną :-) Taip ir stengiamasi dirbti. O kad bus iki 5% baltų varnų - čia jau kitas klausimas, joms galima ir nusileisti arba pasiųsti kur į dagestaną, kol likusi 80% "klientų" bazė tyli ir moka :-)