Tema: Re: Nesimiega :(
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-02 09:57:12
ten 100 proc ne su jokiais klijais, o pagal paliktas zymes turetu buti kazkas tokio kaip vinim traukti reples. Aisku ju dydis turetu buti minimuzuotas, kad butu galimybe prieti prie spynos ir kad sugebetu uzkabinti ta viena mm su pakankama jega ir butu pakankmai patogu sukti.  Ant rakto galiuko liko grazus lygus griovelis (matomai kazkiek vistiek prasisukinejo, tai graziai "isriege" zyme rakte)

T:)