Tema: Re: Nesimiega :(
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-03-31 11:28:12
Durys "serifas", yra papildoma spyna kuria galima naudotis tik is vidaus
pasukant rankenele.
Buvo kelis kartus palikom vaikus keliom valandom, jie uzsirakino su ta
vidine spyna ir uzmigo pietu miego, vo buvo baladojimo i duris kol atsibudo
:)
Karta per kaimynu balkona lipau vaiku zadint :)
Tai ta spynele ir naudojama nakciai, o raktu niekada spynoje is vidaus
nebuna, nes nepatogu taip.