Tema: Re: Nesimiega :(
Autorius: pjezo
Data: 2010-03-31 10:37:18
ui zmones....

1- negalima jokiu budu palikti "seifinio" rakto spynoje. sitas atrakimo budas (bet maniau iki siol) zinomas seniai ir kiekveinam beveik...
2- papildomas uzraktas , kuri galima atrakinti tik is vidaus, kainuoja labai nedaug (man i seifines su idejimu kainavo gal 60-80 Lt).

O temos autoriaus vietoj laikyciau tai gera pamoka, ir is tiesu dziaugciausi kad gerai viskas baigesi- taip asimiegojus, prietemoj besivejant langvai galima ir peili tarp sonkauliu aptureti...