Tema: Re: Nesimiega :(
Autorius: mineral
Data: 2010-03-31 09:20:50
Iš kur garantuoti, kad pamiršot užsirakinti?
Jeigu radote gražiai atrakintas duris, tai dar nereiškia, kad buvote pamiršę
užsirakinti. Mane lygiai taip pat pernai apvogė, radau atrakintas duris.
Spyna standartinė, modelis dar nuo sovietinių laikų. Radau duris atrakintas.
Nors gyvenu vienas. Ir kiekvienąsyk ryte prieš išeidamas atidžiai užrakinu
ir dar paranojiškai patikrinu. Aišku, tyrėja klausė "gal Jūs vis dėlto
pamiršote užrakinti duris". Aš tvirtai atmečiau tokią galimybę ir
užtikrinai, kad duris aš tikrai užrakinau. Paskui rado vagį. Paskui teisme
jis prisipažino, kad tokias spynas nesunkiai atsirakina.

Naujoje vietoje, persikrausčius, buvau dar kartą apvogtas, tik šį kartą
iškart nepastebėjau, mat duris radau užrakintas, tik vėliau pastebėjau, kad
dingo mano rankinės su svarbiausiais daiktais ir dokumentais. Pakeičiau
spyną į modernesnę. Tai kol kas tfu tfu.