Tema: Re: Darbo sutarties salygu pakeitimas
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-30 08:26:56
Del salygu keitimo:

120 straipsnis. Darbo sutarties salygu pakeitimas

1. Kai keiciama gamyba, jos mastas, technologija arba darbo organizavimas, taip pat kitais gamybinio butinumo atvejais
darbdavys turi teise pakeisti darbo sutarties salygas. Jei darbuotojas nesutinka dirbti pakeistomis darbo salygomis, jis
gali buti atleistas is darbo pagal sio Kodekso 129 straipsni laikantis nustatytos darbo sutarties nutraukimo tvarkos.

2. Darbo sutarties salygos, nustatytos sio Kodekso 95 straipsnio 1 ir 2 dalyse, gali buti keiciamos esant isankstiniam
rastiskam darbuotojo sutikimui, isskyrus sio Kodekso 121 straipsnyje nustatytus atvejus.

3. Darbo apmokejimo salygas be darbuotojo rastisko sutikimo darbdavys gali keisti tik tuo atveju, kai istatymais,
Vyriausybes nutarimais ar pagal kolektyvine sutarti yra keiciamas tam tikros ukio sakos, imones ar darbuotoju
kategorijos darbo apmokejimas. Keiciant darbo apmokejimo salygas, sumazinti darbo uzmokesti be darbuotojo rastisko
sutikimo negalima.

Reikalingas isankstinis rastiskas darbuotojo sutikimas. Terminas nenurodytas, taigi sakai "Dar neapsisprendziau, o Darbo
kodeksas termino apsisprendimui nenumato, todel pasakysiu, kai apsispresiu." Manau, logiska ir teisinga tau butu
apsispresti per menesi (nebent tave atsaukia is Gruzijos).