Tema: Re: Jonai-kaip cia yr?
Autorius: Silvano
Data: 2009-10-23 11:02:02
sunku pasakyti...faktas tas, kad greiciausiai teismas nelabai teisingai ten
pasisake, net ir tuo atveju, jeigu klausima teisingai isprende...
vaikai nepaveldejo autorystes teisiu ir teisiu i kurinio
nelieciamybe...idomu koks ten ginco dalykas ir klausimas ar jie gali buti
atsakovais buvusioje byloje...