Tema: Re: Jonai-kaip cia yr?
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-10-22 22:25:05
Nu sakykim ten kalba eina ne apie neturtines teises ir jaunieji Petkeviciai
kazka tikrai paveldejo, del ko jaunasis Landsbergis gali reiksti
pretenzijas. Tik ar biski ne per velu? Jei teisingai pamenu, a.a. Vytautas
ne vakar mire, ir kolkas gyvuojantis Vytautas turbut sunkiai ras argumentu
del terminu atstatymo.