Tema: Re: dar karta del neapmokamu atostogu
Autorius: tomuco
Data: 2009-10-22 11:46:51
n"u blyn"!
aš manau skaitei mano visą ilgą beleberdą, tai aš tik trumpai:
1. 2009 05 mėn. mažina mano atlyginimą 15%. Suprantu, kad krizė ir
solidarumo
vedinas sutinku su tuo.
2. vietoj 28 d. kasmetinių atostogų gaunu 14 d. ir tai tik po to, kai kai
pamojavau darbo kodeksu.
3. vasaros laikotarpiui nuo 2009 05 01 iki 2009 09 30 dirbu 0,75 etato.
Sutinku.
4.  nauju direktoriaus įsakymu mažinamas atlyginimas 15%. Sutinku.
5. 2009 10 19 gaunu iš valdžios nurodymą: - iki šių metų pabaigos privalai
išeiti 14 d neapmokamų atostogų.

ir tu dar iki šiol manai, kad man nedaeina ir aš be reikalo čiaplyšauju?
--
tomuco