Tema: Re: dar karta del neapmokamu atostogu
Autorius: tomuco
Data: 2009-10-22 11:34:34
O aš savo darbe dirbu 14 metų ir ką? Kad tamsta per savo darbo 12 metų
negavote 28 kalendorinių dienų atostogų, tai manau yra tamstos asmeninė
tragedija. Ir čia kalbame ne apie lepumą. Darbo kodekse viskas aiškai
parašyta dėl tų atostogų. Ir dar, aš manau, kad jei aš sąžiningai atidirbu
savo darbą, tai man sąžiningai turi būti už jį ir atseikėta. Taip, kaip
nurodoma darbo sutartyje ir tame pačiame DK.
Jei dar idomu dėl mano atostogų tai paaiškinisu situaciją tamstai. Kadangi
mūsų darbas yra kažkiek sezoniškas ir vasarą darbo tikrai yra labai mažai,
tai visą laiką, kiek aš dirbu šioje įstaigoje, darbdavys darbuotojus
išleisdavo pilnom atostogom (28 d.) ir netgi nelabai džiaugdavosi, jei
norėdavai skelti atostogas į dvi dalis. Man tų 28 dienų nedavė ne dėl to,
kad darbo daug ir be manęs nėra kas jį atliktų. O dėl to, kad nenorėjo man
mokėti mano sąžiningai uždirbtų atostoginių. kadangi žiema ir pavasaris buvo
finansiškai dar ganėtinai stiprūs. Sumąstė sutaupyti. Po to prasidėjo algų
mažinimai ir t.t.
Jei šiandien imčiau įstatymo tvarka man priklausančias apmokamas atosotgas,
tai gaučiau maksimum pusę tiek, kiek gavau vasaros pradžioj. Štai kur šuo
pakastas. Ir ne Jums, Anita, kalbėti apie mano lepumą. Nežinote kaip dirbu
ir kokių rezultatų pasiekiu. Todėl toks subjektyvus vertinimas yra neetiškas
:) va kaip išlaužiau :)

Štai jums ir dvi pusės. Viena nori uždirbtų pinigų, kita visais įmanomais
būdais nenori jų duoti.
O vat kai kada pasisuks reikalai link atleidimo iš darbo, tada  mes
pagvildensime ir tą temą.
--
Pagarbiai
tomuco