Tema: Re: dar karta del neapmokamu atostogu
Autorius: cakalis
Data: 2009-10-22 01:52:52
hmm, tai gal cia imones problema, kad nesugeba ismoketi algos, o ne
darbuotojo?
Vadovai tam ir skirti, kad ateiti numatytu.
O cia zmogui alga kelis kartus mazina, mokamu atostogu neisleidzia, vercia
eiti nemokamu, tai po to ir atleis ir per iseitne ir atostoginius kirs, nes
bus susimazinae savo noru 2x15% + nzn kiek laiko prabuvres nemokamose
atostogose kurios kirs per paskutiniu 3 menesiu vidurki, o nuoj o
skaiciuojama tike atostoginiai, tiek iseitine. Jei jau kalba apie atostogas
tai tegu mokamas duoda jei dar like, o po to nemokamas. Nes dabar as matau,
kaip darbuotojas pats sau duobe kasasi,o ar i ja ji stumptels tai jau
priklausys nuo darbadviu malones :(
cakalis
P.S. mane atleido viska ismokedami. siule eiti kitur eiti po to dirbti
blogesnem salygom, bet nesutikau, dabar dirbu geresnem salygom :)