Tema: Re: dar karta del neapmokamu atostogu
Autorius: Ninja666
Data: 2009-10-22 08:13:02
nu blyn wrote:
> teisetai priklauso pensininkams lukeschiai kad ju pensijos mazeti negali, ir del to norima kelti sodros imokas, ponas ekonomistas ninja pasakytu kad tai gi ne tu juos mokesi o darbdavys .....
> gal pirma paziurekit is ko mokama alga, kaip ji uzdirbama, kokia yra mokestine dalis, paskui bandykit pagalvoti kaip turi kisti imones islaidos sumazejus pajamoms, kazkaip visi gudrus savo teises reiksti, o ka daryt imonei kai visi darbuotojai "gudrus" teisetai lieka tik bankrotas ?

kažkaip nepamenu, kad nors vienoje darbo sutarty būtų būtų įrašyta kiek
darbdavys moka sodrai, vmi ir dar kam nors. Kitaip sakant ten yra mano
įsipareigojimai įmonei ir įmonės įsipareigojimai man. Aš savuosius
vykdau. Todėl tikiuosi, kad įmonė vykdys savuosius. Ir manęs ne3,14sa ką
ji gali susimokėti, o ko ne. Jeigu man yra pachmielas - aš irgi nelabai
norėčiau eit į darbą, bet einu.

Ar įmonė banrkutuos ar ne, tai jau man kaip ir neįdomu. Tegu viską vykdo
  pagal sutartines sąlygas arba pagal įstatymus.

Tu jeigu nori ir vaduok savo įmonę, o aš esu samdomas darbuotojas -
mokės daugiau, siūlys geriau - PARSIDUOSIU kitur.