Tema: Re: dar karta del neapmokamu atostogu
Autorius: tomuco
Data: 2009-10-21 12:04:10
Patirtis: pavasarį, darbdavys, motyvuodamas sunkia ekonomine padėtimi
ŠALYJE, mažina mano atlyginimą 15%. Suprantu, kad krizė ir solidarumo
vedinas sutinku su tuo. Paprašau pilnų kasmetinių atostogų (28 d). Iš
pradžių sutinka duoti tik 4 d. bet po to, kai pamojavau darbo kodeksu,
sutinka duoti tik 14d. Tiek tos, kenčiam, juk krizė.Vasarą direktoriaus
įsakymu nustatomas 0,75 darbo etatas laikotarpiui iki 2009 09 30d. Oki,
kenčiam, be to ir laisvo laiko atsiranda. Nors darbų reikalauja atlikti ne
75%, o visus 100%. 2009 10 01 d. naujas direktoriaus įsakymas aka
pasiūlymas - mažina atlyginimą 15%. Nesutinku. Kadangi bendradarbis su
kuriuo kartu dirbome tą patį darbą, išėjo kitur dirbti (pasisekė vienok),
tai jo darbai automatu persimetė man. Be to, darbdavys reikalauja didinti
pardavimus :) . Rašau argumentuotą prašymą palikti buvusį atlyginimą. Visi
linksi galvom, bet, sorry, pakentek, atlyginimų biudžetas taip sudeliotas,
kad tau senos algos dydžio mes negalime palikti, bet užtat paliekami,
cituoju "...priedai, priemokos ir premijos - pagal Darbuotojų darbo
apmokėjimo ir socialinių garantijų nuostatus...". Ok, pasilaužau, ištraukiu
nieko nevertą darbdavio pažadą atsižvelgti į darbo rezultatus per priedus ir
pasirašau. 2009 10 19 d gaunu iš valdžios nurodymą: - iki šių metų pabaigos
privalai išeiti 14 d neapmokamų atostogų.
Tai vat ir galvoju, kad tiek tos, gal jau užteks tyčiotis iš savęs. Tai vat
ir nesutikau. Šiandien bus valdžios inicijuotas skyriaus susirinkimas. Vat
idomu ką jie man papasakos.

P.S. Bet tai ot koks aš į sieną įsipyręs ožys, odnako.
--
tomuco