Tema: Re: dar karta del neapmokamu atostogu
Autorius: Anita
Data: 2009-10-21 21:08:26
isnaudojimas tai, kad gaudavau gerus pinigus?  vazinedavau i komandiruotes i
uzsieny ir man apmokedavo visokius kursus (anglu , kt, tobulinimo) kuriuos
tik noredavau?
kaip kas be abejo supranta.
aisku. reikia nesileisti. reikia pagrasinti.

esme ne tik darbuotojo susireiksminime, o dar ir tarpusavio santykiuose.
firma, beje , ne lietuviska. nes lietuviskoje tokioje pacioje
administracijoje db dirba 3 x daugiau ir juos visus mazina..