Tema: 2 Pjezo
Autorius: Jesus
Data: 2009-09-23 15:28:55
Sveikas Pjezo

kaip ir tikejausi centrinis registratorius isnagrinejes skunda del Vilniaus
RC atsisake pakeisti sprendima. motyvas kad yra hipoteka su irasu kad
skolininkas negali pakeisti teisinio statuso negaves kreditoriaus sutikimo.

mano nuomone sis teiginys (salyga sutartyje) pazeidzia CK imperatyviasias
normas todel rengiu skunda apygardos teismui :)

jesus