Tema: Re: Q: seimos turto zymos keitimas RC
Autorius: pjezo
Data: 2009-08-28 11:59:47
tai kad (kaip matosi is surasyto) pats viska jau perziurejai ir radai:)
viskas ka surasiai yra butent taip- ir tas balaganas su seims turtu/hipoteka nera normaliai issprestas.
ir yra argumentu kodel reikia sutikimo
ir taip pat yra argumentu kodel jo nereikia.
ir ar ikeistas (is pradziu) turtas veliau ji pripazinus seimos turtu turi tokias "privilegijas" pries hip. kreditoriu?
Prasideda teorines diskusijo kino interesai labai saugotini...
Kaip ivekti normu kolizija (turetu buti spec norma vs bendroji), tada isjungia dar ir klausimas kuria is tu normu galima laikyti spec?

Zodziu viena is daugelio teisiniu situaciju kada nera vieno visiskai teisingo atsakymo....