Tema: Re: Q: seimos turto zymos keitimas RC
Autorius: Jesus
Data: 2009-09-10 14:48:21
nu kaip ir sakiau atsisake registruoti motyvuodami kad ner kreditoriaus
sutikimo bet nenurode pagrindo kuriuo remiantis reikalauja kreditoriaus
sutikimo. paklausiau kodel neirase kad as 10 kartu pasokineciau ant galvos
nes jie to nori tai irgi nerado atsakymo. apskundziau centriniam
registratoriui

jesus