Tema: Re: Q: seimos turto zymos keitimas RC
Autorius: pjezo
Data: 2009-08-28 10:57:45
taciau...
teko girdeti apie kita teismo nuomone.
mintis ta, kad ir hipoteka ir "seimos turto" statuso registravimas- yra turto apsunkinimai...
taciau jei hipoteka registruojama pirma, ir nebuvo gautas hipotekos kreditoriaus sutikimas (registruoti kaip seimos turta) - tuomet hipotekos kreditorius gali issieskoti is seimos turto...
va tik tos praktikos niekur neissaugojau, nuorodu neatsimenu...