Tema: Re: Bendrasavininkas nori isnuomoti sklypa vienas
Autorius: prabegom
Data: 2009-07-23 13:32:47
Susitarimus forminti notarineje kontoroje.
O pries susitariant, kreiptis i RC, kad isduotu pazyma apie ta sklypa. Joje
matysi, ar yra savininku susitarimas (notarinis!) del naudojimosi daliu
nustatymo. Jei toks susitarimas yra, ir ten, kur tavo tvora, ta dalimi
naudojasi vien tik moteriske, galit daryt nuomos susitarimus. Jei
susitarimas yra, gali ispirkineti jos dali, ir naudosies ta pacia dalimi
sklypo, kaip ir ji. Jei susitarimo ner - su visais 8 aiskiniesi ir viska
darai, nors tai labiau neimanoma, negu imanoma.