Tema: Re: Bendrasavininkas nori isnuomoti sklypa vienas
Autorius: Laimis
Data: 2009-07-22 16:02:00
Niccolo rašė:
> Kadastro zemelapio istraukoje ten sklypas yra vienas, nenurodyta,
> kuriam savininkui kuri dalis priklauso. Kokiame dokumente tai gali
> matytis? Ji man siulo ir pirkti ta sklypo dali (velgi, pasirasant
> <...>

Visų pirma, manau, teikis aiškiai (pageidautina susirinkus, kolektyviai)
pranešti bendrasavininkams (visiems ar jų daugumai), kad viena
„gudriai-sukta“ (nors gal pačio nenoras nusikelti tvorą iš svetimos
žemės, kitų/kitu požiūriu, už akių, irgi tolygus tam pačiam gudriam
suktumui) moteriškė reikalauja pinigų ir, galbūt, greitai bei pigiai
(nesiknaisiojant po svetimus kadastrinius reikalus) išsiaiškinsi kokia
yra ta bendrasavininkystė...