Tema: Re: Bendrasavininkas nori isnuomoti sklypa vienas
Autorius: Niccolo
Data: 2009-07-22 16:05:39
Aciu, tada klausimas toks: as jai neduodu pinigu, ji man liepia nusikelti tvora. Kas bus jeigu as nenusikelsiu? O jei zodziu susitarsiu su kitu bendrasavininku, kad tvora galiu laikyti? Ar ji viena gali mane paduoti i teisma, ar ta daryti galetu tik visi bendrasavininkai kartu (arba ji viena su visu igaliojimu)? Manau, kad kiti bendrasavininkai leistu man laikyti ta tvora (nes tame sklype nieko nedaroma), ji tiesiog pinigu nori gauti.