Tema: Re: Bendrasavininkas nori isnuomoti sklypa vienas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-22 16:14:59
Isivaizduok 8-uoni bendrasavininkiai turi dideli soda su obuoliais. Ir
vienas savininkas atejes pamato, kad pavogta n tonu obuoliu, kuriu 1/8
priklauso ir jam. Jis zino kas vagis - pedsakai veda i tavo sklypa. Ar jis
gali reikalauti per teisma, kad tu grazintum visus obuolius, net jei kitiems
savininkams i tai nusispjauti ? Arba sakykim tu prisikai daugiabucio lifte.
Kad duoti tau i lempa (teiseta forma), reikalingas visu gyventoju sutikimas
ar visdelto ir vienas gyventojas gali nunesti pareiskima dedei policininkui
?