Tema: Re: Bendrasavininkas nori isnuomoti sklypa vienas
Autorius: Niccolo
Data: 2009-07-22 15:38:27
Kadastro zemelapio istraukoje ten sklypas yra vienas, nenurodyta, kuriam savininkui kuri dalis priklauso. Kokiame dokumente tai gali matytis? Ji man siulo ir pirkti ta sklypo dali (velgi, pasirasant kazkoki popieriuka), bet ar galima misko paskirties sklypa (velgi - kur suzinoti tiksliai, kokia paskirtis?) teisiskai dalinti ir tapti konkrecios dalies savininku?
Situacija realiai yra tokia: moteriske sukta, ji man jokiu popieriu nerodo - sako, duok pinigus arba nusikelk tvora. Pagal kaimyniniu sklypu savininku pazyma matau, kad ji tikrai yra viena is savininku. Bet, kaip sakiau, kadastro zemelapio istraukoje nera nurodyta, kuri dalis kuriams savininkui priklauso. Tai kaip man suzinoti, su kuo konkreciai kalbeti butent del tos sklypo dalies? Nes kazkaip itariu, kad galbut ji nera vienintelis zmogus, su kuriuo reikia kalbetis (gal su visais) arba visai ne tas zmogus, tik nori pinigu gauti, remdamasi tuo, kad jos pavarde ten irasyta.