Tema: Re: Bendrasavininkas nori isnuomoti sklypa vienas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-22 15:43:18
Tada taip - turesi gauti visu bendrasavininkiu sutikima ir visiems sumoketi.
Isivaizduok, kad tu ateini i daugiabuti kuriame ash gyvenu ir ash tau
isnuomoju lifta, kuri tu gali naudoti kaip alaus kioska. Pasirasom
popieriuka ir viskas ok ? Ar visdelto kiti namo gyventojai gali biski ant
taves supykti ?