Tema: Re: Asmens duomenys ir KET db klaidos
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-05-28 13:16:39
Linai, jis tikriausiai apie šitą:
ATPK

308 straipsnis. Nutarimų skirti administracinę nuobaudą vykdymo senatis

Negali būti vykdomas nutarimas skirti administracinę nuobaudą, jeigu jis nebuvo perduotas vykdyti per tris mėnesius nuo priėmimo dienos. Jeigu nutarimo vykdymas sustabdytas sutinkamai su šio kodekso 295 straipsniu, senaties termino eiga sustabdoma iki skundo išnagrinėjimo. Sutinkamai su šio kodekso 306 straipsniu atidėjus nutarimo vykdymą, senaties termino eiga sustabdoma iki termino atidėjimo pabaigos.

Nutarimo dėl administracinio arešto vykdymo senatis – vieneri metai.

Lietuvos Respublikos įstatymai gali nustatyti kitokius, ilgesnius nutarimų atskirų administracinių teisės pažeidimų rūšių bylose vykdymo terminus.