Tema: Re: Asmens duomenys ir KET db klaidos
Autorius: NASA
Data: 2009-05-25 14:47:56
Saunuolis, Aidai, ir kai pas mane ateis is ziemos miego pabudes antstolis su
2000 Lt saskaita uz 5 metus isieskojimo "pastangas" as jam ir atsakysiu, kad
"paskambinau - pasake, kad viskas gerai."
Kartoju, KET duomenu bazeje yra irasas, neva "bauda nesumoketa". Mano teise
reikalauti, kad netikslus duomenis apie mane butu istaisyti. Tik tam, kad
reikalauti, noreciau issiaiskinti ar as esu teisus.