Tema: Re: Asmens duomenys ir KET db klaidos
Autorius: NASA
Data: 2009-05-26 13:14:50
Gerbiamasis ipusejes univera,

cituoju pacio rasyta teskta:
"beje tu klausi apie konkre?i? baud?, tai jei netiki duombaz?m papra?yk
pakels vis? adm.byl? ir matys ar buvo siøsta ? antstolius ar ne. Jei per
tris m?n. nuo baudos paskyrimo nei?siunt?, tai jau joks antstolis
"i?simiegojæs" pas ponul? neateis.
O jei nesi sumok?jæs, tai pak?læ med?iag? matys kokiam antstoliui i?siøsta,
?inosi pas kur? kreiptis."

Jei skaitytum idemiai ka kiti raso, pastebetum mano kabutes prie zodzio
"kelti". Kalba ejo ne apie adm. bylos iskelima, o apie fakta, kad
antstoliams niekas bylu nesiuntineja. Antstoliams siunciamas vykdymo rastas.
Be to, vykdomojo rasto issiuntimas/neissiuntimas antstoliui tavo skolos
nepanaikina, kaip ir nepatvirtina sumokejimo fakto.