Tema: Re: Asmens duomenys ir KET db klaidos
Autorius: NASA
Data: 2009-05-28 09:09:44
I visazinius nepretenduoju, apie tavo minima 3 men. termina neturiu ziniu.
Pateik prasau tikslia nuoroda i atitinkama teises akta. Bendram isprusimui
manau ne vien man pravers.

Kas liecia VMI, banku ir kitu. As privalau ivykdyti savo pareiga, t.y.
susimoketi paskirta bauda. Bauda yra mokama i VMI saskaitam tad VMI man ir
patvirtino, kad pareiga ivykdyta. Toliau man visiskai vienodai kas kam
siunte ar nesiunte. Ne mano darbas yra kontroliuoti valstybes tarnautojus.

Jei antstolis visgi pasirodys, man pakaks svelnia forma ji pasiusti toli
toli.