Tema: Re: Asmens duomenys ir KET db klaidos
Autorius: Aidas
Data: 2009-05-27 23:35:10
> Be to, vykdomojo rasto issiuntimas/neissiuntimas antstoliui tavo skolos
> nepanaikina, kaip ir nepatvirtina sumokejimo fakto.

Ir dar kartą klįsti. Kartoju - vykdomojo rašto ( jei jau taip tiksliai viską
žinai, nafik aplamai klausi?) neišsiuntimas laiku, t.y. per 3 mėn ( juk
viską žinai, tai nerašau kuriam str. tie trys mėn) BAUDĄ, ne skolą, būtent -
PANAIKINA - (gali vadinti ir taip, nors čia jau jokio tikslumo nelieka) ,
nes išieškojimas negalimas praleidus šį terminą.

O va jei pasakys išsiųstas, bet kokiu atveju turėsi pabendrauti su
antstoliu.

O tu, užsispyręs kaip ožys, nori gauti iš banko (VMI ar dar iš kur) konkretų
baudos sumokėjimą. Ir kas toliau ? Vėl tie patys du variantai apie kuriuos
rašiau trečią postą - policija bus arba išsiuntus išieškojimui, arba ne. Ir
vistiek turėsi [pirmu atveju eiti į policiją, abtru pas antstolį. Užtat aš
tau ir siūlau protingiausią (sugaišto laiko atžvilgiu) variantą.

O duombazių ten daug, ir ne klaidos ten, o įvairaus plauko informatikų
"nedadielkos".
Taip kad tam atsakyme parašymas kad nesumokėjai (ir dar ypač senos baudos)
yra labai nepatikimas.

Šiaip tai ieškai sliekų ant asfalto. Jau pradėtoms išieškoti baudoms irgi
yra senatis, iš analogijos su BK. Jos negali būti išieškomos visą gyvenimą.
Berods du metai, jei neklystu .