Tema: Re: Klausimas Linui Petkeviciui
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-11 17:02:13
Tai dabar prisipazinkite ar A) neturejote ka parasyti ir norejote parasyti daug, B) tingejote rasyti ir kopijavote ar C) kitos svarbios priezastys :))))

Beje, i tema, ziuriu sitaip megsta rasyti ne tik tie kuriems reikia pasirodyti, bet ir musu 'gerbiami" valdininkai, kurie i isattymus priraso "kitais tvarkose numatytais atvejais". Nors cia speju bus 4 variantas - nezinau ko noresiu uz savaites, tai irasykime, kad galeciau keisti kaip noriu :)

T:)