Tema: Re: Klausimas Linui Petkeviciui
Autorius: Blynas
Data: 2009-05-08 16:29:04
Dafiga tų kamuolių :) Kiekvienas dažniau žaidžiantis žaidėjas turi po vieną, rimčiau žaidžiantys - min. du, o tie jau a lia profai - 4-16. Na, skysčio stiprumą man sunku nusakyti, manau vis vien žiūrėjai į kitus analogus Lietuvoj. Tame tarpe ir į jų kainą, kuri šiaip jau gausiai per didelė :) Šiaip jau apie bandyminį produktą atsiliepimai kaip ir geri, o ar po 100 valymų kamuolys nepasidarys obuolio dydžio - pamatysim :)

Žodžiu informuok apie naujienas :)