Tema: Re: Klausimas Linui Petkeviciui
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-07 13:40:17
savo klaida jau pripazinau del posto Linui.

Dar karta apie antstoli (jauciu pabodo jau visiems). Matai, kad suprasciau
ne taip pasakyta antstolio sakini, jis mazu maziausiai bent turetu ta sakini
pasakyt. Jei antstolis butu nurodes kur moket skolas (pvz. toks ir toks
bankas, toks saskaitos numeris), tai manau taip ir buciau suprates kad tai
yra banko pavadinimas ir saskaitos numeris, o ne kazkas kita. Kita vertus,
jei ir ka neteisingai buciau suprates, antstolis negali i tai asmeniskai
reaguoti, niekur jo nesiunciau, asmeninkai ar kitaip neizeidinejau. Yra
antstoliu profesines etikos kodeksas kuris mano atveju ir buvo pazeistas. Ar
dar idomu test sia diskusija?