Tema: Re: Klausimas Linui Petkeviciui
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-05-06 21:49:31
Kiek suprantu, Linas turi daug praktinės patirties su teismais ir teisėjais, o to joks diplomas neatstos.

Pas mus dėstytojai kartais dvi dienas dėsto kokį nors rimtą dalyką (pvz., civilinį procesą ar darbo teisę) ir gale
paskaitos, lyg tarp kitko, burbteli „bet teismų praktika nuėjo kitu keliu“. Tai va praktikoje tas kitas kelias ir yra
tas, kurį reiktų žinoti.