Tema: Re: situacija
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-05-29 16:51:18
> Aš tau pasakiau, kokie atrakcionai potencialiai gali laukti tokio elektros
> išjunginėtojo. Mano reikalas perspėti, o toliau galvokite ir darykite kaip
> išmanote.

Dėl potencialiai tai niekas ir nesiginčija. Iš esmės teisme galima tikėtis
bet ko, net nepriklausomai kieno pusėje įstatymai.

> Apie ką mes šnekam? Apie veiksmų teisėtumą ar apie tai, koks yra šansas,
> jog tave pagaus ar nepagaus? Aš paaiškinau kodėl tai neteisėta ir kodėl
> tai blogas patarimas.

Patarimas ne pats geriausias, bet ne dėl to.

> Bet jei tavo teisinė sąmonė yra tų pačių alkoholikų lygmenyje, ir tave
> pilnai tenkina, jog atlikdamas baudžiamą veiką sugebėsi išvengti sankcijų,
> tada karpyk replėmis laidus, man tai kas

Geriausias patarimas būtų negyvent bendrike, nes kvaila tikėtis, kad tokios
problemos išvis išsispręs kada nors. Su vienu kaimynu susitvarkyt tai jokių
problemų, bet paskui ateis gyvent kitas, gal dar blogesnis, arba kituose
butuose kas nors atsiras.

> tik nesiskųsk jei ir pats po to kaip nors nukentėsi.

O čia prie ko? Jei manai, kad viską darydamas teisiškai (sąžiningai) visada
gali pasiekt norimą rezultatą, tai pavydžiu optimizmo.

> Tikrai neskiri tyčinės asmenų veikos nuo techninių gedimų ar force
> majeure? Raktinis žodis "tyčia", jei ką...

Darbininkas kasė žemę, nutraukė kabelį vs gyventojui "dingo elektra", bandė
savo jėgomis "išspręsti problemą".