Tema: Re: situacija
Autorius: Lapinas
Data: 2019-05-28 15:37:57
Chuj.
Mano dėdė pijokas gyveno ne jam priklausančiame bute ir užveisė lindynę.
Kaimynai rašė policijai, skambindavo, kviesdavo ir ką? Policija jų net
iškrapštyti iš buto negali, nėra už ką. Policija klibino buto savininką,
grasino baudomis už landynės laikymą, realiai jei buto savininkas bbd, tai
nieko ir nepakeisi.

"For example John Smith" <For-example-John-Smith@mailinator.com> wrote in
message news:qcj8q9$pp2$1@trimpas.omnitel.net...